Paylaş:
Messe Frankfurt, Ambiente, Creativeworld ve Christmasworld fuarlarının 2026 organizasyonlarını tanıttı. Uluslararası basın toplantısında, tüketim malları sektörünün küresel merkezi Frankfurt’un önemi vurgulandı. Julia Uherek ve Philipp Ferger, dijital ve fiziksel deneyimleri birleştiren yenilikleri paylaştı. Fuar üçlüsü, modern yaşam tarzı, dekorasyon ve yaratıcı DIY ürünlerinde uluslararası bir merkez olarak konumunu genişletiyor. Yeni dijital ağ araçlarıyla, katılımcılar yıl boyunca bağlantı kurabiliyor, ilgilerini eşleştiren akıllı algoritmalar sayesinde doğru iş ilişkilerini geliştirebiliyor. Messe Frankfurt yetkilileri, Ambiente, Creativeworld ve Christmasworld katılımcılarının kayıt oranlarının yüksekliğini, sektördeki dijital ve fiziksel buluşmaların önemine işaret etti.
Ambiente 2026: Yaşam Tarzında Yeni Deneyimler
Ambiente, 2026’da 10 salon seviyesinde ziyaretçilerini karşılayacak. ARC, Leifheit ve Ritzenhoff gibi güçlü markalar fuarda yer alacak. Yeni katılımcılar arasında Bodum ve Michael Aram dikkat çekiyor. Öne çıkan yeniliklerden biri, Galleria 1 South’ta gerçekleşecek “Kitchen Show – Spot on Kitchen Essentials” canlı yemek şovları. Ünlü şeflerin katıldığı şovlar, ürünlerin gastronomiyle buluştuğu etkileyici bir deneyim sunacak.
Ambiente Living bölümü, iç mekan tasarımında yeni yaklaşımlar sunuyor. Blomus, Ethnicraft, Rohleder ve Serax gibi markalar, Interior Looks alanında ürünlerini sergileyecek. HoReCa ve kontrat iş segmentlerinde de yeni işbirlikleri sağlanacak. Katty Schiebeck, Ambiente Designer 2026 olarak Interior Design & Architecture Hub’ı tasarlıyor. Alan, otelcilik ve lüks segmentteki ürünleri bir araya getirerek ziyaretçilere ilham verici bir deneyim sunacak. Sağlıklı ve sürdürülebilir malzemelerin yer aldığı Material Exhibition – At the Table with Nature de dikkat çekecek.
Ambiente Trends 26+, Rüyalar, Gerçekler, Hikayeler temaları altında, Ambiente 2026 Trend Alanı’nda hayata geçirilen cesur, hafif ve sağlam üç stil dünyasını bir araya getirecek. Zorlu zamanlarda bile iyimserliği teşvik eden temalar, katılımcıları yeni fikirler peşinde koşmaya ve motive edici anıları canlandırmaya teşvik ediyor.

Creativeworld 2026: Yaratıcılığın Akademik Boyutu
Creativeworld, sanat ve hobi alanındaki yenilikleri sergileyecek. Colart, Da Vinci, Fedrigoni-Fabriano, Jacquard ve Staedtler gibi uluslararası markalar, sektör profesyonelleriyle buluşacak. Yeni katılımcılar arasında Alize ve De Bondt öne çıkıyor. Creative Academy, 2026’da sertifikalı eğitim platformuna dönüşerek sektörde rekabet avantajı sağlıyor. Creativeworld Trends ve Creative Academy, ziyaretçi akışını optimize edecek şekilde yeniden konumlandırıldı. Yeni Graffiti Wall alanı, ziyaretçilere sokak sanatına doğrudan dokunma imkânı sunuyor. Ambiente ile Urban Gifts, kırtasiye ve okul ürünleri alanında yaratıcı işbirlikleri sağlanıyor. Faber-Castell ve Rico Design gibi markalar, hem Creativeworld hem Ambiente Giving’de yer alacak.
Stilbüro bora.herke.palmisano tarafından küratörlüğü yapılan Creativeworld Trends 2026, üç stil dünyasıyla önümüzdeki sezonun tonunu belirledi: modern romantikler , yeni asiler ve havalı klasikler. Temalar, zanaatkarlığı, duyguyu ve inovasyonu güçlü bir trend önizlemesinde birleştiriyor. Narin dantel ve botanik çizimler deneysel malzemeler, cesur renk efektleri ve kolej estetiğiyle buluşuyor.

Christmasworld 2026: Sezonluk Dekorasyonda Deneyimsel Yenilikler
Christmasworld, 2026’da dekorasyon sektöründe deneyim odaklı yenilikleri sunacak. Blachere, Decostar, Edelman ve Müller Kerzen gibi önde gelen markalar, fuarın ana katılımcıları arasında yer alıyor. Yeni Coffee & Connect formatı, ziyaretçilere görsel sunum ve aydınlatma ürünleriyle işbirliği fırsatları sunuyor. Take Off programı, büyük dekorasyon projeleri için yöneticilere özel turlar ve sunumlar içeriyor. “Tropical Bounty” başlıklı özel sunum, çok duyulu deneyimlerle satış motivasyonunu artırmayı hedefliyor. Party goods ve festive items segmentleri Hall 4.0’da genişletiliyor ve Dimav, Karaloon, Makotex gibi yeni katılımcılarla destekleniyor.
Stilbüro bora.herke.palmisano’nun ünlü trend uzmanlarından Annetta Palmisano, Christmasworld 2026 trendlerini; “Cesur, hafif ve sağlam olmak üzere üç trend temasının her biri kendine özgü bir hikaye anlatıyor: Gelenekle modernliği harmanlayan ikonik fındıkkıran heykellerinden, maddiyat algılarımızı sorgulayan gizemli nesnelere ve geçmişle geleceği birleştiren zamansız cam tasarımlara kadar” sözleriyle açıkladı.

Christmasworld, Ambiente ve Creativeworld ile birlikte, modern yaşam ve dekorasyon sektöründe global bir ağ oluşturmayı sürdürüyor. Messe Frankfurt’un dijital ve fiziksel yenilikleri, 2026’da fuar üçlüsünü daha etkili ve deneyim odaklı hale getiriyor.
Tüketici malları fuarlarının bir sonraki edisyonları Şubat ayı başında yine aynı anda Frankfurt Fuar ve Sergi Merkezi’nde gerçekleşecek.
- Ambiente/Christmasworld: 06-10 Şubat 2026
- Creativeworld: 06-09 Şubat 2026